Sprache auswählen

  • 24h7

* Uw LEGO specialist
* Keuze uit meer dan 20.000 LEGO onderdelen.
* Wereldwijd leverbaar.

Wereldstenen

* Geweldige klantenservice
* Wereldwijd leverbaar.
* Keuze uit meer dan 20.000 LEGO onderdelen.

Wereldstenen

* Uw LEGO specialist
* Keuze uit meer dan 20.000 LEGO onderdelen.
* Wereldwijd leverbaar.

Wereldstenen

* Gratis verzenden grote orders
* Onderdeel alert
* Credits spaarpunten

Wereldstenen

* Uw LEGO specialist
* Keuze uit meer dan 20.000 LEGO onderdelen.
* Winkelwagen en wenslijst

Wereldstenen

* Website in Nederland en Belgie
* Keuze uit meer dan 20.000 LEGO onderdelen.
* Onderdelen set service

Wereldstenen

Letzte Forenbeiträge

paswoord

  • alfonske
  • Autor
  • Besucher
  • Besucher
16 Jahre 2 Monate her #62 von alfonske
paswoord wurde erstellt von alfonske
Beste

mijn paswoord zou ik graag veranderen maar wanneer ik bij klantgegevens wachtwoord wijzigen kies en alles invul zoals het hoort, krijg ik de melding. \'Het opgegeven paswoord staat niet in onze database\'. Toch meld ik met datzelfde paswoord mezelf aan en plaats ik bestellingen.

Is daar een verklaring voor ?

Met vriendelijke groeten

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
16 Jahre 2 Monate her #63 von Support team
Support team antwortete auf Re:paswoord
Beste alfonske,

Ik heb het even geprobeerd met mijn proefaccount en heb hetzelfde probleem. Helaas heb ik hier momenteel geen oplossing voor. Het zal een programmeer foutje zijn op de website, wat niet zomaar te achterhalen is. Wanneer ik weer meer tijd heb zal ik dit soort puntjes meenemen om de website te optimaliseren, al zal dat niet meevallen denk ik. Je bent trouwens de eerste na een half jaar, dat de website online is, die het ontdekt of gemeld heeft.

Wat ik kan doen is je account verwijderen uit de database zodat je je opnieuw kunt aanmelden met je nieuwe wachtwoord.

groet

Admin

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Sprache auswählen